برای احراز هویت با همراه داشتن سند مالکیت و یا وکالتنامه به امورهای منابع آب شهرستان مراجعه نمایید تا پس از احراز هویت برخط و بررسی اسناد مالکیت، حساب کاربری میز خدمت الکترونیکی دریافت نمایید.

 

لیست خدمات سازمان آب و برق خوزستان در میز خدمت الکترونیک (صفحه اصل پرتال) قرار دارد. این خدمات یا از طریق دفاتر پیشخوان دولت و یا میز خدمت الکترونیک قابل ارائه می باشد.

 

بله. به دو طریق میتوانید به صورت الکترونیکی پیگیری درخواست نمائید:

1. از طریق میزخدمت الکترونیک که نیاز به احراز هویت و دریافت نام کاربری و کلمه عبور (که امکانات دیگری نیز برای شما فراهم میکند)

2. از طریق پیگیری خدمات ساماب و وارد کردن کد رهگیری

 

 

بله. به دو طریق میتوانید به صورت الکترونیکی پیگیری درخواست نمائید:

1. از طریق میزخدمت الکترونیک که نیاز به احراز هویت و دریافت نام کاربری و کلمه عبور (که امکانات دیگری نیز برای شما فراهم میکند)

2. از طریق پیگیری خدمات ساماب و وارد کردن کد رهگیری

 

 

با همراه داشتن سند مالکیت یا وکالتنامه، به امور آب شهرستان مربوطه برای احراز هویت برخط و دریافت نام کاربری و کلمه عبور مراجعه نمائید.

 

بله، پس از ثبت هر درخواست پیامکی به مشترکین ارسال می شود که حاوی لینک نظرسنجی می باشد. همچنین در پرتال نیز این امکان فراهم است.

 

بله، شما میتوانید از طریق منوی میز خدمت الکترونیک > درگاه خدمات الکترونکی مشترکین > ارائه پیشنهاد برای بهبود ارائه خدمات ، پیشنهادات خود را در این خصوص ثبت نمایید.

 

مشترکین میتوانند یا از طریق دفاتر پیشخوان دولت یا از طریق میزخدمت الکترونیکی درخواست های خود را ثبت و پیگیری نمایند.

 

آمار سایت

  • کاربران آنلاین: 568
  • بیشترین بازدید همزمان: 568
  • بازدید امروز: 760
  • شناسه IP شما : 3.133.149.244

آدرس تماس

  • اهواز- بلوار گلستان- سازمان آب و برق خوزستان
  • صندوق پستی: 137 - 61335
  • تلفن: 33150000 (061)
  • فکس دبیرخانه مرکزی: 33158006 (061)