پیام تبریک مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان بمناسبت فرارسیدن سال نو

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در پیامی فرارسیدن سال نو را تبریک گفت.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان؛ متن پیام عباس صدریان فر مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر الیل و النهار، یا محول الحول و الحوال، حول حالنا الی احسن الحال

آغاز سال ۱۴۰۱ هجری شمسی را خدمت همه هموطنانم بویژه مردم شریف استان خوزستان و تلاشگران صنعت آب و برق تبریک عرض می کنم.

هم زمانی آغاز سال ۱۴۰۱ با ایام میلاد باسعادت حضرت ولیعصر(عج) را به فال نیک گرفته و امیدوارم برکات مادی و معنوی این ایام نصیب همه مردم نجیب و بزرگ ایران اسلامی شود.

سالی که گذشت سالی پرفراز و نشیب همراه با موفقیت‌های بزرگ و اتفاقات و رخدادهای تلخ و شیرین برای مردم ایران بود؛ سالی که ایستادگی هوشمندانه و مقاومت تحسین برانگیز مردم در برابر تحریم ها و حضور حماسی مردم در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و … تجلی همبستگی ملی گردید.

خانواده بزرگ صنعت آب و برق خوزستان نیز همراستا با سایر اقشار و با بهره گیری از همه ظرفیت ها برای تعالی ایران اسلامی تلاش کردند که امیدوارم با عنایات حق تعالی و همت بلند همه دلسوزان، در رسیدن به اهداف و آرمان های نظام و انقلاب اسلامی سربلند و موفق باشیم.

در سال جدید با برنامه ریزی هوشمندانه و ریل گذاری صحیح همه تلاش خود را بکار خواهیم بست تا ضمن تحقق بخشیدن به شعار سال یعنی "تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرینی"،اهداف متعالی دولت سیزدهم در راستای توسعه صنعت آب و برق و ارائه خدمت مناسب به مردم عزیز را اجرایی کنیم.

ضمن تبریک دوباره فرارسیدن نوروز باستانی به پیشگاه مردم ولایتمدار خوزستان بویژه خانواده بزرگ سازمان آب و برق خوزستان و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی، از درگاه خداوند متعال سالی سرشار از موفقیت و پیروزی را برای امت اسلامی آرزومندم.

عباس صدریان فر

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان

کد خبر: 121
  تاریخ خبر : دوشنبه 1 فروردین 1401
 ظاهری
 1114

آمار سایت

  • کاربران آنلاین: 568
  • بیشترین بازدید همزمان: 568
  • بازدید امروز: 1,104
  • شناسه IP شما : 18.221.41.214

آدرس تماس

  • اهواز- بلوار گلستان- سازمان آب و برق خوزستان
  • صندوق پستی: 137 - 61335
  • تلفن: 33150000 (061)
  • فکس دبیرخانه مرکزی: 33158006 (061)