رونمایی از نشان فن آور شرکت آب غدیر خوزستان

آیین رونمایی از نشان فن آور شرکت آب غدیر خوزستان با حضور سردار سرتیپ شاهوارپور ، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج)، دکتر راضی جلالی رئیس پارک علم و فناوری و تعدادی از مدیران سازمان آب و برق خوزستان در محل ستاد شرکت آب غدیر خوزستان برگزار شد.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، داود حری مدیرعامل شرکت آب غدیر در مراسم رونمایی از نشان فن آور این شرکت ضمن بیان تحقق وعده دولت سیزدهم برای تامین آب با کیفیت توسط مجموعه وزارت نیرو و سازمان آب و برق خوزستان در طرح آبرسانی غدیر گفت: این پروژه عظیم به دست نیروهای متخصص و انقلابی به صورت شبانه روزی و در کوتاهترین زمان ممکن با انتقال آب رودخانه دز که در زمره با کیفیت ترین آبهای کشور است در دولت سیزدهم عملیاتی و به بهره برداری رسید.
وی افزود:با اجرایی شدن این پروژه انتظار مردم خوزستان در دسترسی به آب با کیفیت محقق و عملی کرد و این اقدام دستاورد نظام مقدس اسلامی و دولت انقلابی بود.
در ادامه سردار سرتیپ شاهوارپور ضمن بیان اهمیت طرح بزرگ آبرسانی غدیر گفت:اجرایی شدن این طرح یکی از مطالبات مهم مردم خوزستان بود که خوشبختانه در دولت سیزدهم عملیاتی شد و مردم می توانند از مواهب این طرح بزرگ بهره مند شوند.

شاهوارپور در ادامه به تلاش همه جانبه ی استکبار برای از بین بردن امنیت کشور اشاره کرد و اظهار داشت : جبهه استکبار و عوامل دنباله رو آن، از ابتدای انقلاب اسلامی، با تجهیز و تسلیح گروه‌های تجزیه طلب و راه اندازی غائله کردستان، سیستان و بلوچستان، خوزستان و ایجاد آشوب در مناطق شمالی کشور و آذربایجان شرقی و سپس منافقین کوردل قصد براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی را داشت ولی به هیچ یک از اهداف شوم خود نرسید. هر چند ما متحمل خسارات زیادی شدیم و تعداد زیادی از مردم و نیروهای بسیجی و سپاهی مظلومانه به شهادت رسیدند.
وی گفت: با وجود همه ی دسیسه ها و توطئه ها و سپس تحمیل هشت سال جنگ و ناامنی، دشمن نتوانست جلوی جهاد کار و تلاش و سازندگی را بگیرد، هر چند اگر این توطئه ها و جنگ نبود سرعت توسعه ی کشور بسیار شتابان می‌شد.

شاهوارپور در ادامه به اعمال تحریم های ظالمانه و فشار حداکثری دشمن و ایجاد اغتشاشات و ناامنی‌های اخیر اشاره کرد و افزود: ما در بسیاری از میدان‌ها از جمله ابر پروژه آبرسانی غدیر، تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کردیم و این کارها توسط همین جوانان با انگیزه و انقلابی به سرانجام رسید.
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه دشمن مخالف استقلال و پیشرفت کشور است اذعان داشت: با وجود عداوت و دشمنی جبهه استکبار ، در بسیاری از فناوری ها نظیر سدسازی ، حفاری نفت ، هسته‌ای ، سلول های بنیادی ، نانو ، پزشکی ، موشکی ، پهپادی و پرتاب ماهواره به پیشرفت های خارق العاده ای رسیده‌ایم و قدرت بازدارندگی دفاعی را به بالاترین سطح رسانده‌ایم.

در این مراسم، ضمن رونمایی از نشان فن آور شرکت آب غدیر خوزستان توسط سردار شاهوار پور، از تعدادی نیروهای متخصص و جهادی این شرکت تقدیر شد.

کد خبر: 170
  تاریخ خبر : دوشنبه 28 آذر 1401
 ظاهری
 540

آمار سایت

  • کاربران آنلاین: 568
  • بیشترین بازدید همزمان: 568
  • بازدید امروز: 173
  • شناسه IP شما : 3.140.185.170

آدرس تماس

  • اهواز- بلوار گلستان- سازمان آب و برق خوزستان
  • صندوق پستی: 137 - 61335
  • تلفن: 33150000 (061)
  • فکس دبیرخانه مرکزی: 33158006 (061)