حضور مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان در مرکز سامد استانداری

مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان در هفته دولت و به منظور ارج نهادن به حقوق شهروندی، از طریق سامانه سامد پاسخگوی سوالات مردم شد.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، صبح امروز دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲، عباس صدریان فر با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری خوزستان، به مشکلات و سوالات شهروندان در حوزه‌های مختلف پاسخ داد.

مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان در این برنامه از طریق سامانه ۱۱۱ به صورت تلفنی و حضوری در جریان مسائل مردم قرار گرفت و دستور رسیدگی به مشکلات آن‌ها را صادر کرد.

صدریان فر مرکز سامد را یکی از مطلوب‌ترین راه‌های تعامل مردم با دولت در رسیدگی به مطالبات شهروندان و به منظور کاهش فاصله میان مدیران و مسئولین دانست و گفت: ما موظفیم از این ظرفیت برای ایجاد حس اعتماد، رضایتمندی و امیدآفرینی در جامعه استفاده کنیم.

سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که شهروندان می توانند از طریق این سامانه با خط ۱۱۱، به راحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست‌ها و مسائل خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری کنند.

کد خبر: 221
  تاریخ خبر : چهارشنبه 8 شهریور 1402
 ظاهری
 379

آمار سایت

  • کاربران آنلاین: 568
  • بیشترین بازدید همزمان: 568
  • بازدید امروز: 3,313
  • شناسه IP شما : 3.147.73.35

آدرس تماس

  • اهواز- بلوار گلستان- سازمان آب و برق خوزستان
  • صندوق پستی: 137 - 61335
  • تلفن: 33150000 (061)
  • فکس دبیرخانه مرکزی: 33158006 (061)