بررسی همکاری دو جانبه در زمینه مدیریت مصرف آب بین سازمان آب و برق خوزستان و شهرداری اهواز

نشست بررسی همکاری دو جانبه ظرفیتهای محیطی و تبلیغاتی در زمینه مدیریت مصرف آب در کلان شهر اهواز بین سازمان آب و برق خوزستان و شهرداری اهواز برگزارشد.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان ، نشست مشترک سازمان آب و برق خوزستان و شهرداری اهواز با هدف شناسایی ظرفیت های محیطی و تبلیغاتی فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مصرف بهینه آب در سال جاری ، برگزار شد.

در این نشست مهدی عظیمی فر مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: سرانه مصرف حامل های آب و انرژی در ایران بسیار بالاست و هر یک از ما وظیفه داریم در این راستا همکاری لازم را در زمینه آموزش و فرهنگ سازی به اقشار مردم در حوزه آب شرب،صنعتی و کشاورزی داشته باشیم.

عظیمی فر تاکید کرد : برنامه ریزی و ظرفیت سازی برای جلب مشارکت عموم مردم باید با رویکرد داوطلبانه اتخاذ شود چرا که بدون مشارکت داوطلبانه مردم گسترش سواد آبی تحقق پذیر نخواهد بود .
وی اظهار داشت: آب ثروت ملی است و قطعا همه دستگاههای دولتی و نهاد های مردمی با توجه به مسئولیت های اجتماعی خود در این زمینه مشارکت خواهندداشت .

عظیمی فر تصریح کرد: ظرفیت های محیطی و تبلیغاتی خوبی در کلان شهر اهواز و روستاهای استان برای آگاهی بخشی به مردم وجود دارد که لازم است از همه آنها بهره برداری حداکثری شود.

درادامه این نشست “غلامحسین کریمی” رییس گروه مدل های آب و انرژی رصدخانه سازمان آب و برق خوزستان،به تشریح عملکرد و مأموریت این رصدخانه در شرایط عادی و بحرانی مثل سیلاب و خشکسالی وآخرین پرداخت و آخرین وضعیت منابع آب استان را برای حاضران در جلسه بیان کرد.

” آرش دُر” شهردار منطقه پنج اهواز نیز ضمن بیان نقاط ضعف و قابل اصلاح مدیریت مصرف آب در ساختار های موجود شهری ، به معرفی پتانسیل های همکاری دو جانبه بین سازمان آب و برق خوزستان و شهرداری کلانشهر اهواز در چار چوب دستور العمل ها و قوانین بالادستی پرداخت.

کد خبر: 251
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 25 مهر 1402
 ظاهری
 184

آمار سایت

  • کاربران آنلاین: 568
  • بیشترین بازدید همزمان: 568
  • بازدید امروز: 5,812
  • شناسه IP شما : 3.133.87.156

آدرس تماس

  • اهواز- بلوار گلستان- سازمان آب و برق خوزستان
  • صندوق پستی: 137 - 61335
  • تلفن: 33150000 (061)
  • فکس دبیرخانه مرکزی: 33158006 (061)