دعوت مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان از مردم برای حضور در راهپیمایی حمایت از مردم غزه

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با صدور پیامی ضمن محکومیت جنایات رژیم آپارتاید صهیونیستی از مردم ولایتمدار اهواز و فعالین صنعت آب و برق خوزستان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح می باشد:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

الَّذِینَ أُخْرِجُوا مِن دِیَارِهِم بِغَیْرِ حَقٍّ إِلَّا أَن یَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُم بِبَعْضٍ لَّهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِیَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَمَسَاجِدُ یُذْکَرُ فِیهَا اسْمُ اللَّهِ کَثِیرًا وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ. (سوره حج-۴۰)

عملیات هوشمندانه و شجاعانه نیروهای مقاومت فلسطین در واکنش به ۷۵ سال ظلم،اسارت و ستم اشغالگران صهیونیستی و زمین گیر کردن آنها بار دیگر به همگان اثبات کرد که “اسرائیل از لانه عنکبوت سست تر است”.

بدون شک وعده صادقه الهی یعنی پیروزی حق بر باطل و بشارت ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای «مد ظله العالی» مبنی بر اینکه «رژیم غاصب، رفتنی است»، به زودی محقق می شود و جهانیان شاهد محو و نابودی کامل غده سرطانی رژیم جعلی صهیونیستی و آزادی فلسطین عزیز و غزه مظلوم خواهند بود.

امروز غزه صحنه راستی آزمایی مدعیان حقوق بشر و صلح دوستی است. سکوت بیشرمانه و در مواردی همراهی با این تجاوزگری ها بعضی دولت های غربی، چهره واقعی و دست های چدنی زیر دستکش های مخملی این مدعیان دروغین را به همگان نشان داد.

درود خدا بر مجاهدان مقاومت و مردان و زنانی که با تکیه بر ایمان و غیرت دینی در برابر این جنایات ایستاده اند تا همچون گذشته متجاوزان را پشیمان کنند.

با اهدا والاترین درودها به مردم مظلوم غزه و ادای احترام به شهیدان مقاومت، بدینوسیله از مردم انقلابی و ولایتمدار اهواز بویژه همکاران ارجمندم در صنعت آب و برق خوزستان برای حضور در راهپیمایی بزرگ حمایت از مردم مظلوم غزه که فردا چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۰۳ راس ساعت ۱۰ صبح از میدان مولوی اهواز آغاز می شود، دعوت می نمایم تا ضمن محکومیت جنایات رژیم آپارتاید صهیونیستی در بمباران مدارس،بیمارستان ها،مناطق مسکونی و به شهادت رساندن غیرنظامیان بویژه زنان و کودکان، از مردم مسلمان غزه حمایت نماییم.

عباس صدریان فر
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان

کد خبر: 256
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 2 آبان 1402
 ظاهری
 167

آمار سایت

  • کاربران آنلاین: 568
  • بیشترین بازدید همزمان: 568
  • بازدید امروز: 5,605
  • شناسه IP شما : 3.147.66.178

آدرس تماس

  • اهواز- بلوار گلستان- سازمان آب و برق خوزستان
  • صندوق پستی: 137 - 61335
  • تلفن: 33150000 (061)
  • فکس دبیرخانه مرکزی: 33158006 (061)