مراسم تودیع و معارفه معاون منابع انسانی،مالی و پشتیبانی سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد

صبح امروز و با حضور مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان،مراسم تودیع و معارفه معاون منابع انسانی،مالی و پشتیبانی این سازمان برگزار شد.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان،مراسم تودیع و معارفه معاون منابع انسانی،مالی و پشتیبانی سازمان آب و برق خوزستان با حضور مدیرعامل،معاونین و مشاوران این سازمان برگزار شد.

عباس صدریان فر در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های حمیدرضا اسماعیلی بهبهانی، حسین خادم را بعنوان معاون جدید منابع انسانی،مالی و پشتیبانی سازمان آب و برق خوزستان معرفی کرد.

صدریان فر با عادی خواندن تغییرات در یک سازمان گفت:تغییر در جایگاه های مدیریتی به منظور رشد و توسعه سازمان امری عادی می باشد که در همه مجموعه ها رخ می دهد و ما امیدوار هستیم با تغییرات ایجاد شده در بدنه مدیریتی سازمان آب و برق خوزستان،شاهد ارتقا سطح خدمات این سازمان مهم به مردم باشیم.

وی افزود:در راستای تحقق اهداف دولت مردمی،ماموریت هایی به اینجانب بعنوان مدیرعامل سازمان سپرده شده است که انجام آنها مستلزم بعضی تغییرات می باشد و این تغییرات در این راستا صورت می گیرد.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان ضمن تقدیر از تلاش های حمیدرضا اسماعیلی بهبهانی در دوره مسئولیت گفت: آقای اسماعیلی در دوره مسئولیت خود اقدامات خوبی برای رفاه پرسنل انجام داد که لازم است بابت این اقدامات و تلاش ها از وی تشکر کنم و برای وی در ادامه آرزوی موفقیت داشته باشم.

صدریان فر در ادامه به انتظارات خود از معاون جدید منابع انسانی،مالی و پشتیبانی سازمان پرداخت و گفت: آقای خادم بعنوان یک نیروی ارزشی،پرتلاش و عادل در مجموعه سازمان آب و برق خوزستان شناخته می شود که امیدواریم با نوآوری و برنامه ریزی بتواند منشا خیر و برکت برای سازمان بشود و از سوی دیگر با ارتقا سطح وضعیت معیشتی و رفاهی پرسنل، رضایتمندی کارکنان تلاشگر مجموعه را افزایش دهد.

حمیدرضا اسماعیلی بهبهانی نیز در این مراسم با استقبال از تغییر و تحول اظهار داشت:من همیشه از تغییر استقبال می کنم چرا که زمینه ساز پویایی و رشد محسوب می شود.این تغییر هم عجیب و غریب نیست و در ذات پذیرش مسئولیت،این موضوع وجود دارد و همانگونه که روزی مسئولیتی را تحویل می گیریم باید روزی آن را پس دهیم.امروز هم برای این تغییر بهیچوجه ناراحت نیستم.

اسماعیلی با تقدیر از حمایت های مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در دوره مسئولیت خود گفت:در طی این مدت با حمایت های مدیرعامل و همراهی همه همکارانم در معاونت منابع انسانی،مالی و پشتیبانی همه تلاش خود را برای ایجاد رضایتمندی در بین همکاران سختکوشم بکار گرفتیم که امیدواریم از ما رضایت داشته باشند و برای همکار توانمندم جناب آقای خادم در این جایگاه آرزوی موفقیت می کنم و آمادگی خود را برای کمک به وی در صورت صلاحدید اعلام می کنم.

حسین خادم معاون منابع انسانی،مالی و پشتیبانی سازمان آب و برق خوزستان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از اعتماد مدیرعامل سازمان به  حجم عظیم ماموریت های این معاونت اشاره کرد و گفت:معاونت منابع انسانی،مالی و پشتیبانی با ماموریت های گسترده و متنوع نقش مهمی را در موفقیت یک سازمان ایفا می کند و تنها کسانی در این بخش می توانند موفق شوند که بدنبال کار و تحقق برنامه ها باشند و برای کسانی که حُب پست و مسئولیت دارند جای مناسبی نیست.

خادم در ادامه افزود:معیشت پرسنل ماحصل عملکرد این معاونت می باشد که امیدواریم با اتخاذ تصمیمات مناسب،بتوانیم رضایت پرسنل را جلب کنیم.

کد خبر: 267
  تاریخ خبر : چهارشنبه 10 آبان 1402
  آخرین به‌روزرسانی : چهارشنبه 10 آبان 1402
 ظاهری
 341

آمار سایت

  • کاربران آنلاین: 568
  • بیشترین بازدید همزمان: 568
  • بازدید امروز: 151
  • شناسه IP شما : 18.218.38.125

آدرس تماس

  • اهواز- بلوار گلستان- سازمان آب و برق خوزستان
  • صندوق پستی: 137 - 61335
  • تلفن: 33150000 (061)
  • فکس دبیرخانه مرکزی: 33158006 (061)