بیست و چهارمین نمایشگاه دستاورد های پژوهش و فناوری خوزستان برگزار شد

بیست و چهارمین نمایشگاه دستاورد های پژوهش و فناوری و یازدهمین نمایشگاه فن بازار استان خوزستان با حضور سازمان ها و دستگاه های مختلف برگزار شد.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان،بیست و چهارمین نمایشگاه دستاورد های پژوهش و فناوری و یازدهمین نمایشگاه فن بازار استان خوزستان از ۲۹ آذر تا یکم دی ۱۴۰۲ به مدت ۳ روز با حضور معاون اقتصادی استاندار خوزستان، رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، برخی از مدیران عالی و نمایندگان سازمان ها، نهادها و دستگاه های مختلف استان در سالن خرمشهر نمایشگاه های بین المللی اهواز برگزار شد.

۳۵ نهاد دولتی و دانشگاهی در این نمایشگاه حضور داشتند و همچنین ۳۰ شرکت دانش بنیان و فن آور در بخش فن بازار، دستاورد های خود را ارائه کردند.

مدیر نوآوری، توسعه فناوری و پژوهش های کاربردی سازمان آب و برق خوزستان در خصوص این نمایشگاه گفت: مدیریت تحقیقات آب و برق خوزستان به نمایندگی از مجموعه پژوهش سازمان، به رسم سالانه در این نمایشگاه شرکت کرد و با برپایی غرفه و ارائه دستاوردها و برنامه های متنوع از جمله پخش کلیپ های مختلف از فعالیت های سازمان، برگزاری مسابقه برای دانش آموزان و دانشجویان و راه اندازی میز کتاب باز با همکاری کتابخانه سازمان به منظور ترویج کتابخوانی مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

وی افزود: نمایشگاه های استانی فرصتی خوب برای معرفی فعالیت های عمرانی، آموزشی و تحقیقاتی نه تنها برای متخصصان که عموم مردم است که نباید به سادگی از آن گذشت.

بهارلویی ادامه داد: حضور هدفمند سازمان در نمایشگاه ها بسیار اهمیت دارد. با همکاری شرکت های طرف پیمان و روابط عمومی تلاش کردیم این وظیفه را به شکل مناسب و در خور و با توجه به محدودیت های موجود به انجام رسانیم. بازدید، مشارکت و حمایت مدیران و همکاران سازمانی در این دوره مثال زدنی بود که قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: در نشست ارائه نیازهای پژوهشی در نمایشگاه مهندسی معکوس پارک علم و فناوری، ۲۵ شرکت دانش بنیان حضور داشتند که از نکات مثبت این دوره بود.

بهارلویی اضافه کرد: حضور در برخی فعالیت های جانبی مانند میزگرد مدیریت نوین شهری، شهرداری اهواز، رای زنی های جداگانه با شرکت های دانش بنیان و یا برخی دانشگاه ها مانند جندی شاپور اهواز از سایر اقدامات مدیریت نوآوری در نمایشگاه بود.

مدیر نوآوری، توسعه فناوری و پژوهش های کاربردی سازمان آب و برق خوزستان خاطر نشان کرد: تبیین سیاست های پژوهشی و ارائه دستاوردهای آن توسط فعالیت های نخبگان خانواده آب و برق در شرکت های طرف پیمان مانند کارون۳، مسجدسلیمان و یا آب جنوب شرق نیز باید اشاره شود که مورد توجه مسئولین بازدید کننده قرار گرفت.

کد خبر: 304
  تاریخ خبر : یکشنبه 3 دی 1402
 گل گل جم
 99

آمار سایت

  • کاربران آنلاین: 568
  • بیشترین بازدید همزمان: 568
  • بازدید امروز: 2,009
  • شناسه IP شما : 18.221.41.214

آدرس تماس

  • اهواز- بلوار گلستان- سازمان آب و برق خوزستان
  • صندوق پستی: 137 - 61335
  • تلفن: 33150000 (061)
  • فکس دبیرخانه مرکزی: 33158006 (061)