به همت مجتمع آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خوزستان؛

نخستین رویداد استارتاپی مرکز شهدای صنعت آب و برق برگزار می شود

مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خوزستان از برگزاری نخستین رویداد استارتاپی مرکز شهدای صنعت آب و برق خوزستان به همت این مجتمع آموزشی خبر داد.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، مهدی هودگر با اعلام این خبر اظهار کرد: نخستین رویداد استارتاپی با دو عنوان مدیریت منابع کیفی آب و ژنراتور ها و موتور ها در صنعت آب برق برگزار می شود.

وی در خصوص رویداد استارتاپی مدیریت کیفی منابع آب تصریح کرد: این رویداد با محورهای حفاظت کیفی منابع آبهای سطحی و زیرزمینی، مدیریت جمع آوری پساب ها و روان آب ها و فناوری های نوین در تصفیه آب با اهدای جوایز و لوح تقدیر به ایده های برتر، در ۸ اسفند سال جاری برگزار می شود.

هودگر در ادامه با اشاره به رویداد استارتاپی ژنراتورها و موتورها در صنعت برق خاطر نشان کرد: این رویداد در محور های خنک کارى و انتقال حرارت، سوخت های جایگزین و پیشرفته و راهکارهای بهبود راندمان در موتورهای درون سوز همراه با اهدای جوایز و لوح تقدیر به ایده های برتر در ۹ اسفند سال جاری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در این رویداد، ایده های خلاقانه که قابلیت اجرایی داشته باشند در جهت تقویت و گسترش کارآفرینی، ارائه می شوند، عنوان کرد: حمایت از ایده های جدید و رسیدن ایده به مرحله اجرا، کارآفرینی و تولید ثروت، از جمله اهداف مهم برگزاری این «رویدادهای استارتاپی» است.

هودگر تاکید کرد: این رویداد، فرصتی است برای شناسایی جوانان و دانشجویان خلاق و همچنین همکاران ایده پرداز درصنعت آب و برق تا ایده های نو و کاربردی خود را مطرح کرده و مورد حمایت قرار گیرند.

وی افزود: علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای رویداد، مراجعه کرده و حداکثر تا ۳۰ بهمن ایده های خود را به لینک زیر ارسال کنند. www.kwphc.ir/startup

هودگر اضافه کرد: لینک برگزاری رویداد به نشانی https://elearning.kwphc.ir است و نشانی دفتر ثبت نام در اهواز اتوبان گلستان بین خیابان کاشان و همدان مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خوزستان دفتر پژوهش و فناوری به شماره تماس ۳۳۳۴۳۱۲۳-۰۶۱ آماده ارائه خدمات به علاقه مندان است.

کد خبر: 333
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 24 بهمن 1402
 گل گل جم
 93

آمار سایت

  • کاربران آنلاین: 568
  • بیشترین بازدید همزمان: 568
  • بازدید امروز: 4,116
  • شناسه IP شما : 3.14.253.152

آدرس تماس

  • اهواز- بلوار گلستان- سازمان آب و برق خوزستان
  • صندوق پستی: 137 - 61335
  • تلفن: 33150000 (061)
  • فکس دبیرخانه مرکزی: 33158006 (061)