نشست مشترک هم اندیشی مدیریت تحقیقات با معاونت حفاظت و بهره بردای و مدیران امور آب مناطق سازمان آب و برق خوزستان

مدیر دفتر نوآوری، توسعه فناوری و پژوهش های کاربردی سازمان آب و برق خوزستان از برگزاری نشست علمی - پژوهشی تحقیقات با همکاری معاونت حفاظت و بهر برداری و مدیران امور آب مناطق این سازمان خبر داد.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، داریوش بهارلویی با اعلام این خبر گفت: با توجه به سیاست های کلان وزارت نیرو و شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب برای گسترش فرهنگ تحقیق، شناسایی نخبگان و محققان و همچنین فعال سازی امر تحقیق در واحدهای کوچک سازمانی، با همکاری معاونت حفاظت و  بهره برداری، نشست هم اندیشی تحقیقات و مدیران امور آب مناطق در هتل بوستان برگزار شد.

وی افزود: در این نشست ضمن معرفی ظرفیت ها و بسترهای تحقیقاتی فراهم شده برای عموم پرسنل، مباحث مختلفی مطرح شد که می تواند در برنامه ریزی های بلند مدت تحقیقاتی کارساز باشد. شناسایی محققان جوان شاغل در امور آب مناطق، موضوعات و چالش هایی که از دریچه تحقیقات قابل پیگیری بوده و فراهم کردن شرایط برای حضور و مشارکت امور آب ها در معرفی مشکلاتی که توان حل آن از طریق تحقیق و پژوهش وجودارد، از جمله مواردی بود که مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

مدیر تحقیقات سازمان با اشاره به پیشنهادات و نقدهای مدیران امور آب مناطق در مبحث تحقیق و پژوهش گفت: حضور در هر منطقه و جلسات حضوری به شکلی جداگانه با کارشناسان از نکات مورد تاکید همه مدیران آب بود که در دستور کار قرار گرفت.

بهارلویی تصریح کرد: در این نشست نورالدین بازگیر، معاون حفاظت و بهره برداری سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه ظرفیت های مناسب برای همکاری های تحقیقاتی وجود دارد، بر شناسایی مسائل فنی و پژوهشی در بهره برداری و حفاظت منابع آبی و انتقال این موضوعات برای قرارگرفتن در برنامه های عملیاتی و سامانه های تحقیقاتی به عنوان یکی از مسائل مهمی که باید به آن توجه داشت، تاکید کرد و سازمان آب و برق را یک دستگاه اجرایی دانست که کارشناسان آن به شکل مداوم درگیر انجام وظایف محوله هستند به همین دلیل انجام امر تحقیق متناسب با این شرایط را ضروری عنوان کرد.

مدیر دفتر نوآوری، توسعه فناوری و پژوهش های کاربردی سازمان ضمن تشکر از معاونت و مدیران حفاظت و بهره برداری در همراهی و مشارکت، گفت: تداوم این نشست های پژوهشی به شکل مستمر در دستور کار مدیریت تحقیقات سازمان بوده و این مجموعه تمامی تلاش خود را برای فعال سازی و حمایت از امر تحقیق در گستره فعالیت و ادارات سازمان آب و برق به کار خواهد بست.

کد خبر: 432
  تاریخ خبر : چهارشنبه 7 شهریور 1403
 گل گل جم
 143

آمار سایت

  • کاربران آنلاین: 568
  • بیشترین بازدید همزمان: 568
  • بازدید امروز: 2,846
  • شناسه IP شما : 18.223.205.165

آدرس تماس

  • اهواز- بلوار گلستان- سازمان آب و برق خوزستان
  • صندوق پستی: 137 - 61335
  • تلفن: 33150000 (061)
  • فکس دبیرخانه مرکزی: 33158006 (061)